Hem > Sjuk > Måndag – Sjuk =/

Måndag – Sjuk =/

Hej alla, några dagar sedan jag va här nu.

Har haft lite allt möjligt att berätta om eftersom det är en hel vecka som gått.

I Onsdags hade vi afterwork med jobbet hemma hos Madde, det var riktigt roligt. Hampus och jag delade på en hel liter Jäger och så hade vi lite mer ändå utav min gamla flaska. Vi var jag, Hampus, Bärra, Danne, Madde, Kvickan, Loiske och Simon. Riktigt sköna grabbar att festa med.

Dagen efter, Torsdag var riktigt jobbig för många utav oss när klockan närma sig 4 och man blev tvungen att jobba när man är bakis. Det va långt ifrån samma glöd och tryck mot vad det brukar vara, och många av oss var riktigt slitna.

Fredags var det bara lite film mys och på Lördagen blev det lite festa, Johanna hade inflyttningsfest och sedan bar det av till Billen. En riktigt lyckad kväll förutom att under dagen/kvällen/natten blev jag enormt sjuk, så idag sitter ja här med förkylning och hals ont som är av den elaka arten. =/

Hoppas det blir bättre snart så ja kan jobba iaf, lite surt att förlora pengarna..

// Sweet

Kategorier:Sjuk
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Lämna en kommentar