Arkiv

Archive for oktober 12, 2009

Måndag – Mogi, Taste, Alx, A-M

oktober 12, 2009 Lämna en kommentar

Fyfan, idag har varit en soft dag.

Börja dagen med att vakna bredvid världens bästa. :$

Upp och hoppa och sedan kom Hampus, lite NHLoch så käkade vi spagetthi och köttbÖller. Efter det så kom även Anne-Marie och hämta Alexandra och åkte till KD. Hon skulle kika efter ett par skor men hitta inga till ett rimligt pris 😦

Under tiden dom va där lekte ja och Hampus. Snacka massa skit och bara lira PS3. Fett skönt att inte göra något alls igen. Längesen det va så roligt att bara sitta och snacka. Sen åkte vi och kikade på BMW 316i. Hampus gamla/förra bil. Hans mamma kör den nu och hon ringde igår och sa att det va fel på den, motorn lät och den läckte kylarvatten. När jag och Hampus väl kom och kika på den så kolla ja oljestickan, den va grå och i en sådan konsistens att man kunde tro det va chocklad sås till glass. Och när ja kikade ner i kylarvattenbehållaren var det oljeblandat. Så allt har ju blandats, vatten i oljan är aldrig bra i en motor. Troligtvis blockpackningen som är paj. Inte kul.

Efter det iaf drog Hampus till jobbet och jag åkte hem, va inte uppskriven så blev inget jobb idag. Så ja satte mig vid datorn och spela lite PatiensDuell med Thomas Barin ifrån Stockholm. Han spöa mig typ totalt men ja hängde med rätt så bra till och från. Jag kikade även lite på AF efter nytt jobb, men inget som passade mig i dagsläget.

Sedan kom Alexandra och Anne-Marie hem, så dom laga jätte god mat till mig och sig själva, och sen åkte dom och spela spel tillsammans med några bekanta. Då satte jag mig och spela minigolf på nätet med Emil och sedan kom Hampus efter jobbet och nu spelar vi NHL.

Fett skön dag tycker jag. Tack och hej, Hampus är GAY! ”Det rimma”

// Sweet

Kategorier:Allmänt